تازه ترین ها


87578217809956121997

تاخیر تاریخی 9 ساعته قطار سرخس؛

تب واگیر تاخیر بعد از فرودگاهها این بار به قطار سرخس رسید

علیرغم تاكيد کارشناسان برای تردد مردم در زمستان با قطار، مسافران قطار محلی سرخس شب گذشته کابوس ترسناکی را پشت سر گذاشتند.

دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 12:13 :: نويسنده : شهاب

1126-c92

به علت تداوم برودت هوا صورت گرفت؛

تعطیلی مدارس مشهد و برخی از شهرستان‌های خراسان رضوی در نوبت صبح فردا

به علت تداوم برودت هوا و همچنین لغزندگی معابر عمومی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول مشهد و همچنین برخی از شهرستان های خراسان رضوی فردا نیز تعطیل است.

دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 12:9 :: نويسنده : شهاب
بارش برف زمستانی در مشهد
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ در ۸:۴۲ ب.ظ
چاپ خبر ارسال خبر
 
نخستین برف زمستانی، پس از گذشت 40 روز از آغاز زمستان در مشهد بارید و موجب شادی مردم شد.
دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 12:6 :: نويسنده : شهاب
صف های طولانی برای دریافت سبد کالا
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۰:۴۰ ب.ظ
چاپ خبر ارسال خبر
 
سبد کالا از روز یکشنبه در فروشگاه های مختلف مشهد در حال توزیع است .
دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 12:5 :: نويسنده : شهاب

سرویها

رئیس شورای شهر مشهد:

۳۰ هزار تخت ارزان قیمت در مشهد احداث می شود

رئیس شورای شهر مشهد گفت: 30 هزار تخت ارزان قیمت در مشهد احداث می شود.

دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, :: 12:4 :: نويسنده : شهاب

 

ارائه روش نوین برای درمان سرطان گوارش توسط پژوهشگران علوم پزشکی مشهد

پژوهشگران مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی مشهد با استفاده از روش‌های مولکولی و خاموش کردن این فاکتورها، روش نوینی را برای درمان سرطان‌های دستگاه گوارش تهیه کردند و امیدوارند درمان اختصاصی برای بیماران مبتلا به سرطان دستگاه گوارش ارائه دهند.

سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, :: 17:22 :: نويسنده : شهاب

بر اساس مصوبه شورای شهر مشهد صورت می گیرد؛

بخشش تمام جریمه چک‌های برگشتی عوارض شهری در صورت پرداخت تا نیمه اسفند

بر اساس مصوبه شورای شهر مشهد، تمام جریمه چک‌های برگشتی عوارض شهری در صورت پرداخت تا نیمه اسفند بخشیده می شود.

سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, :: 17:19 :: نويسنده : شهاب
 
شورای شهر مشهد مصوب کرد؛
انتشار ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت ویژه خط ۳ قطار شهری مشهد
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۲
 
شورای شهر مشهد با تصویب لایحه ای به شهرداری مشهد اجازه داد تا نسبت به انتشار اوراق مشارکت ویژه خط 3 قطار شهری مشهد به مبلغ 5 هزار میلیارد ریال اقدام کند.
44-205x153

به گزارش خبرنگار صبح توس، نخستین دستور کار یازدهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد که ظهر امروز برگزار شد، لایحه انتشار ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت ویژه خط ۳ قطار شهری، بود که به اتفاق آرای به تصویب رسید.

 

بر اساس مصوبه شورای شهر مشهد، به شهرداری اجازه داده می‌شود به استناد بند ۲-۴۰ قانون بودجه کل کشور به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز خط ۳ قطار شهری مشهد مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت با سود علی‌الحساب مورد توافق شهرداری مشهد و بانک مرکزی جمهوری اسلامی منتشر کند.

 

در تبصره یک این لایحه مصوب نیز تاکید شده است: اوراق مشارکت از طریق بانک تجارت، شهر، ملت و سپه به متقاضیان واگذار شود.

 

همچنین در تبصره دوم این لایحه نیز آمده است: شهرداری مشهد پرداخت ۵۰ درصد سود را در دوره‌های سه ماهه و ۵۰ درصد اصل مبلغ را در پایان مشارکت(چهار ساله) تعهد کند.

 

از دیگر دستورکارهای امروز جلسه علنی شورای شهر مشهد، نظریه شماره ۷۱۷ مورخ ۱۰/۰۹/۹۲ کمیسیون امور اقتصادی در زمینه لایحه شماره ۲۱/۹۱/۱۰۷۶۳۰ شهرداری در خصوص تغییر سرمایه گذار پروژه مشاکرتی امت بود که به تصویب اعضای شورای شهر مشهد رسید.

 

همچنین لایحه شهرداری مشهد در خصوص مبانی سیاست های راهبردی برنامه میان مدت شهرداری مشهد که نظر کمیسیون برنامه و بودجه بر روی آن اعمال شده بود، به تصویب رسید.

 

گفتنی است، در جلسه علنی امروز شورای شهر مشهد، لایحه شهرداری مشهد در خصوص بهای خدمات بهره برداری موقت برای بررسی بیشتر در کمیسیون های مربوطه از دستور کار خارج شد.

سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, :: 17:14 :: نويسنده : شهاب
 
آلودگی گربیان گیر آسمان پایتخت معنوی ایران
هوای مشهد همچنان در وضعیت هشدار
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۲
 
هوای کلانشهر مشهد، امروز هم همانند روز گذشته در وضعیت هشدار قرار گرفت.
آلودگی هوای مشهد (2)

به گزارش خبرنگار صبح توس، بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه های سنجش آلودگی هوا، شاخص کلی کیفیت هوای امروز شهر مشهد، ۱۰۷ پی اس ای است که نشان دهنده وضعیت هشدار است.

 

بنابر این گزارش، در هنگام قرارگیری هوا در وضعیت هشدار، ضروری است تا شهروندان از رفت و آمدهای غیر ضروری در شهر خودداری کنند.

 

همچنین افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، بزرگسالان و کودکان مجاز به انجام فعالیت طولانی یا خیلی سنگین درخارج از منزل نیستند .

 

گفتنی است، از ابتدای دی ماه تاکنون تنها ۴ روز هوای شهر مشهد در وضعیت سالم قرار دارد و ۱۲ روز دیگر در وضعیت هشدار قرار داشت.

 

سه شنبه 17 دی 1392برچسب:, :: 17:12 :: نويسنده : شهاب
امام جمعه مشهد گفت: آنچه مردم را در 9 دی به صحنه آورد، هیچ نیرویی نبود بلکه حاکمیت روح دین در بین ملت ایران باعث این کار شد و هیچ جناح، گروه و حزبی نیز در خلق این حماسه نقش نداشت.
علم الهدی

به گزارش خبرنگار صبح توس، آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه مشهد در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: مردم همیشه در راهپیمایی در عرصه‌های سیاست نظام ورود کردند اما امتیاز “حماسه ۹ دی” این است که یک زیبایی خاص داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: آنچه مردم را در ۹ دی به صحنه آورد، هیچ نیرویی نبود بلکه حاکمیت روح دین در بین ملت ایران باعث این کار شد و هیچ جناح، گروه و حزبی نیز در خلق این حماسه نقش نداشت.

 

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: در تمام عرصه‌های نظام یک چیز باعث به صحنه آمدن مردم شده و آن هم نقش رهبری به خاطر اتصال نظام به دین بوده است و مردم غیر از رهبری و دین هیچ چیز دیگری را در نظر گرفته‌اند.

 

وی با بیان اینکه فتنه‌گران در سال ۸۸ ابتدا ادعای تقلب کردند و به‌عنوان دادخواهی حرکت نمودند، ابراز کرد: آنها خواسته خود را در اردوکشی خیابانی اعلام کردند و شعار جمهوی ایرانی و نه غزه نه لبنان سر دادند. آنها در تقابل با نظام خود بر آمدند، عکس امام خمینی(ره) را پاره کردند و علیه رهبری شعار دادند.

 

امام جمعه مشهد افزود: در آن شرایطی که مردم عواطفشان جریحه‌دار شده بود، فتنه‌گران عزاخانه امام حسین(ع) را به آتش کشیدند و در روز عاشورا به جنگ با امام حسین(ع) برآمدند و در خط براندازی دین حرکت کردند، لذا مردم با تمام وجود وارد عرصه شدند و مقابل فتنه‌گران ایستادند.

 

وی با طرح این سوال که  اگر ۹ دی نبود چه می‌شد، اذعان کرد: نقشه آمریکا و انگلیس برای ایران همان نقشه‌ای بود که آنها در سوریه اجرا کردند و نیروهای تکفیری را از خارج آن کشور به داخل آوردند و آدم‌کشی به راه انداختند و می‌خواستند این وضع را در ایران نیز به وجود آورند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه اگر حماسه ۹ دی نبود مردم به چیزی مبتلا می‌شدند که امروز مردم سوریه به آن مبتلا شده‌اند، یادآور شد: مردم در ۹ دی، مسائل مربوط به فتنه را جمع کردند.

جمعه 6 دی 1392برچسب:, :: 21:33 :: نويسنده : شهاب
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین ها و آدرس zamin608.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 3189
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1