تازه ترین ها

مرگ زنی در آتش سوزی یک خودرو در مشهد

به دنبال دریافت این خبر، بلافاصله نیروهای آتش نشانی به آدرس اعلامی واقع در بولوار شهید کاوه عزیمت کردند و دقایقی بعد شعله های سرکش آتش را فرو نشاندند اما ناگهان در میان دودهای غلیظ جسد سوخته زنی حدود ۲۸ ساله نمایان شد.
 
 
آتش

به گزارش مشهد پیام، با کشف جسد سوخته راننده زن در میان شعله های ناشی از آتش سوزی عمدی یک خودرو در مشهد، پرونده پیچیده جنایی روی میز قاضی ویژه قتل عمد گشوده شد.

دقایق اولیه بامداد پنج شنبه گذشته یکی از شهروندان با آتش نشانی مشهد تماس گرفت و از سوختن خودروی ال ۹۰ در میان شعله های آتش خبر داد.

به دنبال دریافت این خبر، بلافاصله نیروهای آتش نشانی به آدرس اعلامی واقع در بولوار شهید کاوه عزیمت کردند و دقایقی بعد شعله های سرکش آتش را فرو نشاندند اما ناگهان در میان دودهای غلیظ جسد سوخته زنی حدود ۲۸ ساله نمایان شد.

لحظاتی بعد ماموران کلانتری نجفی با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و با حضور شبانه قاضی موحدی راد، تحقیقات درباره این ماجرای هولناک آغاز شد.

خودروی ال ۹۰ سفیدرنگ و راننده زن به طور کامل سوخته بودند. نیروهای آتش نشان با دستور قضایی، جسد را به بیرون از خودرو منتقل کردند تا بررسی های کارشناسی ادامه یابد.

تحقیقات مقدماتی نشان داد: کانون آتش سوزی داخل اتاق خودرو بوده است و بدین ترتیب احتمال آتش سوزی عمدی قوت گرفت. اگرچه از پلاک عقب خودرو اثری نبود اما ساعتی بعد با استعلام شماره پلاک جلوی خودرو آدرس مالک آن که یک زن بود به دست آمد.

مقام قضایی به همراه گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی عازم آدرس مذکور در بولوار پیروزی مشهد شدند. مردی که در منزل را گشود عنوان کرد: راننده ای که در آتش سوخته همسر من است اما از حدود ۲ روز قبل با یکدیگر مشاجره کردیم و همسرم با حالت قهر به منزل پدرش رفت و دیگر از او اطلاعی نداشتم.

با اظهارات این مرد کارآگاهان پلیس آگاهی در کنار قاضی ویژه قتل عمد به منزل پدر متوفی رفتند. او نیز مدعی شد: ساعت ۱۰ شب دخترم تلفنی تماس گرفت و گفت در حال حرکت به سوی منزل است اما تاکنون خبری از آمدن او نشده و فرزند ۲ ساله اش نیز خوابیده است.

بررسی های بیشتر که تا سپیده دم پنج شنبه به طول انجامید بیانگر آن بود که ترمز دستی خودرو نیز در محل آتش سوزی کشیده شده است.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق مرگ، تحقیقات قضایی درباره این ماجرای هولناک در حالی ادامه یافت که معمای پیچیده خودکشی یا قتل، روی میز قاضی ویژه قتل عمد گشوده شده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, :: 10:33 :: نويسنده : شهاب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین ها و آدرس zamin608.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 3397
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1